با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید
نوشته شده توسط : fnz.pni

با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

جزیره ی کیش را می توان سرزمین سواحل مرجانی و غروب های دل انگیز معرفی کرد. در سفر به این جزیره نه تنها حوصله یتان سر نخواهد رفت بلکه دیدنیهای جزیره کیش به قدری زیاد است که شاید وقت نکنید به همه ی آن ها برسید. پاساژگردی و جاذبه های تفریحی و دوچرخه سواری و.... در انتظار شما در جنوبی ترین سواحل این جزیره می باشد.

وجود ماهی‌ها و سایر آبزیان در سواحل کیش، سبب شده تا این جزیره به یکی دیدنی ترین جاذبه های کشورمان تبدیل شود. بی شک ماهی‌های تزیینی و زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و خودشان را از گردشگران پنهان نمی‌کنند، از جاذبه‌های منحصربفرد این جزیره مرجانی به شمار می رود که مسافران را تا ساعت‌ها سرگرم می کند. گردشگران و مسافران تور کیش این فرصت را خواهد داشت تا مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراکی کشور را از همین جزیره تهیه نماید که توسط شرکت صید کیش و بومیان ماهیگیر صید می شود. حتی می توانید در سواحل جنوبی و غربی جزیره ماهیگیری کنید.

در ادامه به معرفی برخی از سواحل دیدنی و تفریحی تور کیش می پردازیم.

پلاژ بانوان

پلاژ بانوان مکانی است که برای شنای بانوان در نظر گرفته شده و در بخش شمالی کیش قرار دارد. امکاناتی نظیر دوش آب گرم، کافی شاپ، رستوران، سوپرمارکت و خدمات آرایشی را برای خانم‌ها در این پلاژ در نظر گرفته شده است.

 

با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

 

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا و اسکله تفریحی در شمال غربی کیش واقع شده است و دارای امکانات تفریحی مانند ساحلی، آلاچیق و پیاده‌روی می باشد. اسکله تفریحی مکانی معروف برای ماهیگیری است.

 

با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

 

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در کنار پارک دلفین‌ها و در جنوب شرقی کیش قرار گرفته است. در این پارک امکاناتی مانند بازی کودکان، آلاچیق، تفریحات دریایی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و زمین‌ برای گردشگران تور کیش فراهم شده است.

 

با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

 

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان کیش از پارک های ساحلی و دیدنی این جزیره است که در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و دارای امکانات تفریحی مختلفی نظیر دریایی و خانوادگی می باشد.

 

با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

 

برخی از سایت های غواصی در جزیره کیش

برای غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس سایت های متنوعی وجود دارد که کلوپ های دریایی با در نظر داشتن شرایط افراد و همچنین شرایط آب و هوایی یکی از آنها را پیشنهاد می دهند:

-بیگ کورال و ژوراسیک پارک: به هنگام مد عمق این دو سایت به بیش از 6 تا 8 متر و هنگام جزر به کمتر از 8 متر می رسد. با غواصی در این مکان امکان دیدن گونه هایی نظیر جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی، موری ایل، استون فیش، اسکورپیون، دلقک و ریف شارک، سفره ماهیان، انواع لابستر و لاک‌پشت‌های پوزه عقابی و پشت سبز، مرجان‌های طبقاتی و مغزی، انواعی از سافت کورال و... را خواهید داشت. این مکان برای اسنورکلینگ، نایت دایو، عکاسی ماکرو به دلیل برخوردار بودن از صخره‌های زیر آبی که مملو از آبزیان ریز نظیر خرچنگ ها، میگوها و عنکبوت‌های دریایی بسیار مناسب می باشد.

-ساترن کرک: ساترن کرک و یا با نام دیگر شکاف جنوبی در فاصله دوری از امکانات و جاذبه های دیدنی جزیره قرار گرفته و گردشگران به همین دلیل کمتر به سراغ این سایت می روند. ساترن کرک از شکافی که تشکیل شده تا عمق 22 متری ادامه دارد. امکان دسترسی به ساترن کرک تنها با قایق و با استفاده از مراکز غواصی سطح جزیره ممکن اخبار کیش است. در این سایت امکان دیدن آبزیانی نظیر دسته‌های بزرگ باراکودا، بلک تیپ و خفاش ماهیان و... را خواهید داشت. جریان آبی که در ساترن کرک وجود دارد سبب شده تا آماتورها نتوانند از این محدوده استفاده کنند.

- کشتی داما: این سایت در حوالی یک کشتی باربری سنگالی واقع شده و در عمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش لنگر انداخته است. امروزه این کشتی به زیستگاهی مصنوعی برای آبزیان و همچنین سایت مناسبی برای غواصی و مکان زیبا و مناسبی برای آموزش دوره تخصصی کشتی های غرق شده، تبدیل شده است. لازم به ذکر است ورود به این سایت تبحر خاصی در غواصی نمی خواهد؛ فقط جهت ورود به بدنه کشتی، دوره تخصصی کشتی های غرق شده را باید گذرانده باشید. در عمق 30 متری پروانه کشتی قرار دارد و به یکی از مکان های مناسب برای عکاسی تبدیل شده است. خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو، اژدرماهیان و ...از دیدنیهای این سایت به شمار می رود.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: با سواحل تفریحی جزیره کیش آشنا شوید,اخبار کیش,تازه های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: